Oregon tuna Charters

jan 15, 2022

A Liberty Gun egy nagy, gyors hajó, és nem sajnáljuk a pénzt, hogy a halakhoz jusson. Az Ön oregoni albacore tonhal chartere első osztályú lesz. Csatlakozzon Kevinhez a gyors és kényelmes “Liberty Gun”-on az oregoni Astoriából vagy a washingtoni Ilwacóból!

Oregon Albacore halászata már sok éve létezik, de az elmúlt évtizedig elsősorban csak kereskedelmi hajók halásztak, és alkalmanként egy-egy charter vitte ki az ügyfeleket tonhalat halászni kézi zsinórral. A botos és orsós halászat csak a 2000-es évek elején kezdett igazán felvirágozni.

Azóta Oregon az ország, és talán a világ egyik legjobb albacore-halászata lett. Nem sok olyan hely van, ahol a magánhajók és a charterek rendszeresen 15-40 halas napokat látnak, és nem ritkán ennél jóval többet! Jöjjön és nézze meg, miről szól ez a halászat, de figyelmeztetjük, hogy elképesztően addiktív!

Foglalja le oregoni tonhal charterét a mi ultra gyors és kényelmes 36′ 7″ Yellowfin Center Console-unkon, a Liberty Gun-on!

40 MPH Cruise 62 MPH Max!
Kisebb vezetési idő több időt jelent a halászatra!

Oregoni tonhalas szezonunk

Az oregoni tonhalas szezon július eleje körül kezdődik, amikor az első halak kezdenek megérkezni a Csendes-óceán közepéről, és egészen októberig tart. Sok olyan év volt, amikor a kereskedelmi flotta még novemberben is fogott halat, de az óceán általában túl durvává vált ahhoz, hogy megcélozhassák ezeket az ezüstös gyorsaságú tonhalakat.

Amikor az albacore júliusban először megjelenik, elsősorban tintahallal táplálkoznak. Ilyenkor a pergetett halászatunk igazán ragyog. Általában egyszerre 5-8 zsinórt futtatunk, tonhalas jigeket (7 Strand Tuna Clones, Zukers, Eat Me Lures Lolo’s, stb…), cédrus wobblereket és nagy merülő wobblereket, mint a Rapala X-Rap Magnums. A pergetett halak horgászata egyenletes valahol augusztus közepe feléig, amikor a halak kezdenek átállni a csalihalra.

Amint ez az átmenet bekövetkezik, úgy látjuk, hogy a pergetett csali kapásunk kezd csökkenni, míg az úszó csalik (mind pergetett, mind dobott), a függőleges jigelés és az élő csali használata sokkal nagyobb szerepet kap a játéktervünkben. Ebben az átmeneti időszakban a pergetés időnként még mindig jó lehet, de készen kell állnunk arra, hogy a halak hangulatától függően változtassunk a horgásztechnikánkon. Augusztus végéhez közeledve a hagyományos pergetős kapás (tonhalas jigek pergetése) szinte teljesen megszűnik az évre, és napjaink az élő csalik és a csalihal-imitációk horgászatára összpontosulnak.

A szeptember gyakran az év legizgalmasabb horgászata lehet. Ekkor virágzik a run and gun horgászatunk!

A run and gun horgászat izgalmas módja e halak üldözésének, amely a vadászatot és a horgászatot egyetlen akciódús időtöltéssé ötvözi. A hajó a nyílt tengeren cirkál a halakra utaló jeleket mutató területeken, aktívan keresve a csalira felcsapó albacore csoportokat. Nincs szükség pergetésre! Amint a halakat kiszúrják, a csónak felenged az akcióhoz, és úszó csalikat vagy vasakat (különböző típusú ólom jigeket) dobnak a közelharcba, hogy megpróbáljanak néhány halat horogra csalni.

Amikor néhány tonhalat meghorgászunk, megkíséreljük az átmenetet, ahol a csónak hátsó részén élő és döglött csalikkal csalogatunk, hogy az egész iskolát a csónak farához csalogassuk. Amikor egy tonhalraj elkötelezi magát, és felforr a csónak hátuljánál, igazi zűrzavar tör ki a fedélzeten. Ezt legalább egyszer az életben meg kell tapasztalni, de még egyszer figyelmeztetünk, ez egy szuper függőséget okozó horgásztípus!

Természetesen ezek az alapszezonok évről évre változhatnak. Sokszor előfordult már, hogy júliusban tonhalrajokat találtunk a csúcson, és nagyszerű fogásokat tudtunk elérni úszós csalikat dobva és élő csalival horgászva, és volt olyan év, amikor a tonhalas klóntroll horgászat jóval szeptemberig tartott. Emiatt minden útra egy teljes felszereltségű bot-arzenált viszünk magunkkal, hogy biztosak lehessünk abban, hogy a szükséges technikákat alkalmazzuk a sikerhez, függetlenül attól, hogy a tonhal mit részesít előnyben.

A hajó, amelyen az Oregon Tuna Charter során halászni fog

A 36’7″ Yellowfin full walk around charterhajónkról, a Liberty Gunról halászunk.

Vízi babzsákfotelekkel rendelkezünk az Ön kényelme érdekében, amikor futunk, valamint elülső, középső és hátsó ülésekkel, amelyek könnyen befogadnak hat horgászt.

A Liberty Gun-t háromszoros, 300 lóerős, négyütemű Yamaha motorok hajtják, amelyek gyorsan (40 mérföld/órás sebességgel!), csendesen és megbízhatóan juttatnak el minket a tonhalas területekhez. Valójában olyan csendesek üresjáratban, hogy hátra kell nézni a motorokra, hogy lássuk, nem folyik-e ki belőlük víz, hogy megállapítsuk, egyáltalán működnek-e.

Minden biztonsági felszereléssel rendelkezünk, beleértve a műholdas telefont, nagy teljesítményű vhf rádiót, GPS térképplottert, FLIR éjjellátót, 62 mérföldes radart, 8 személyes mentőtutajt, jelzőfényeket, elsősegélycsomagot és mentőmellényeket, beleértve a felfújható mellényeket is. Természetesen biztosítva és biztosítva. A kapitány Kevin Newell rendelkezik parti őrségi engedéllyel. Will Martin fedélzeti segéd és én jelentős tapasztalattal rendelkezünk az óceánon az Albacore fogásában és ezekben a szórakoztató utakban. Komolyan komolyan vesszük a biztonságát!

A Liberty Gun a horgászfunkciók teljes tárházával is rendelkezik! Két Simrad 16″-os halradarunk van, öt nagy teljesítményű Airmar hajótesten keresztüli jelátalakítóval. Tényleg látjuk a tonhalat a hajónk alatt, amikor futunk és lövünk!

Simrad autopilot, outriggerek, sztereó, és egy tonna haltartó. Elég rúd tárolóhelyet is kínál az összes rúd számára, amit felszerelve és készen állunk a halászatra. Két élő kút is van, egy 55 gallonos és egy 75 gallonos. Ahol akár 10+ kanálnyi szardellát is szállíthatunk, ami hatalmas mennyiségű élő csalit jelent!

Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy extra jól vigyázunk a fogásodra. Minden halat kivéreztetünk, amint a fedélzetre hozzuk, majd jégben tároljuk a raktérben vagy a halpusztító zsákokban, hogy biztosítsuk, hogy nagyon jó minőségű asztali ételt hozzon haza.

Mit tartalmaz az útja

Minden csalit, felszerelést, botot és jeget mi biztosítunk.

Mit kell hoznod

– Réteges ruházat (az óceánon a legtöbb napon hűvös lehet, közel 10-15 fokkal hűvösebb, mint a szárazföldön, ezért számíts hűvösebb időre!)

– Esőruha (még ha nem is esik az eső, a fedélzet nedves lesz mind az óceáni permetektől, mind a fedélzeti tömlőnktől. Folyamatosan mosni fogjuk a vért a fedélzetünkről, így ha nincs rajtad esőruha, akkor valószínűleg vizes leszel)!

– Fedélzeti csizma

– Fényképezőgép (hogy dokumentálni tudd a csodálatos napot, amit át fogsz élni)

– Bármilyen személyes tárgy, amit szeretnél magaddal vinni.

Halfeldolgozás

A horgásznapjaink általában korán kezdődnek és hosszúak, ezért tervezze, hogy esetleg éjszakára marad, hogy regenerálódjon a kivételes halfogási napból!

A fogás feldolgozása nincs benne a charterdíjban, de van egy filézőszolgálat a kikötőnkben, amely további 10 dollárért halanként filézi és zacskózza a halat.

A tonhal valójában melegvérű hal, és általában 4-5 fokkal melegebb, mint a víz, amelyben úszik. Emiatt feltétlenül le kell hűteni őket, miután kifogták őket, nem vágnak jól, amíg nem érik el a 35 fok körüli maghőmérsékletet. Emiatt a filézőszolgálat általában csak másnap vágja fel a halat, ezért a halak átvételét ennek megfelelően tervezze meg.

Árak

Kivételes hajóról horgászunk, nagy kaliberű felszereléssel, költséget nem kímélve és minden részletet figyelembe véve.

Túráink jellemzően privát túrák, általában nem keverünk csoportokat.

Ezek az első osztályú utak, ahol csak az Ön csoportja van a hajón, és a nap csak Önről szól!

Van egy maroknyi napunk szezononként, amelyet vegyes csoportoknak tartunk fenn, ahol megpróbáljuk Önt más kis csoportokkal párosítani, hogy olyan horgászokat fogadjunk, akiknek nincs hat fős csoportjuk.

A hajónk ára 3000 dollár naponta plusz adó a hajóra, és akár hat horgász is halászhat. (A hajó ára minden csoportra vonatkozik egy horgásztól hat horgászig.)

Lépjen kapcsolatba velünk most

Jöjjön velünk horgászni, és nézze meg, miről szól ez a nagyszerű halászat!

Elhelyezkedünk mind az új tonhalhalászokra, akik csak egy nagyszerű napot szeretnének eltölteni az óceánon, hogy kifogjanak néhány ilyen ízletes halat, mind pedig a tapasztalt halászokra, akik új technikákat szeretnének tanulni, vagy akik meg szeretnék tanulni, hogyan lehet sikeresen és következetesen megtalálni a halakat.

Büszkék vagyunk arra, hogy semmit sem tartunk vissza. Ha szeretne többet megtudni erről a csodálatos horgászatról, csak kérdezzen! Szívesen megosztjuk veled módszereinket és technikáinkat e fantasztikus vadászhalak megtalálására és kifogására.